Меню

Няколко полезни съвета как да караме по-бързо

Няколко полезни съвета как да караме по-бързо

Първото нещо, с което трябва да влезете в час е "линията" на каране (по-долу на схемата) . На теория тя е лесна материя, но на практика ще ти се стори като да отваряш шампанско със сабя. Автомобилите се карат с висока скорост, когато пътят е прав. Колкото по-малко завои правите, толкова по-бързо карате. Най-бързията начин, чрез който да минете през завой, е като го вземете с най-голям радиус. Когато си карате по улицата, твоята линия бива определяна от Правилник за движение по пътищата. Но вместо да карате плътно по линията на завоя, започнете да влизате във него от външната страна и се опитайте да изправите дъгата. Намалете скоростта преди завоя, а не когато сте вече в неговата среда. След това ускорете, когато започнете да излизате от него.

При такъв завой се получава сериозен контакт между асфалта и гумите на автомобила. Спирането максимизира контакта на гумата в предната й част, ускорението на колата го прехвърля в задната част, а сменянето на скоростите го прави и от двете страни. Понеже колата е по-стабилна, когато има равномерно разпределен контакт, важно е да запомните,че колкото повече насилвате колата за определено нещо (примерно да завивате), толкова по-малко ще се справя с друго (спиране или ускорение). Щом запомните това, ще бъдете учудени какво може вашата кола, както и самите вие. Ще имате възможността да поддържате скоростта при завой или при бързо натискане на спирачката, когато ситуацията го налага.

Най-ценно качество всъщност е погледа. Колкото по-надалеко виждате, отколкото вашия инстинкт ви позволява, толкова по-добре. Тук е моментът, в който виждаш ефекта от взетите решения по време на шофиране. Най-добре се получава, когато фокусирате погледът си не върху входа на завоя, а в неговия изход. Така вашето завиване ще е по-плавно и без изненади. Във всички случаи и колата ви става по-бърза. Същото нещо може да го пробвате и на улицата. Гледайте къде искате да отиде колата, а не къде е тя в момента.

И не забравяйте да сложите колан!



A ЛИНИЯ
Завоите по време на състезание трябва да са колкото се може по-прави, за да се минимизира триенето и намаляването на скоростта.
Докато се приближавате към завой, движете колата си към външния край на пистата. Когато сте по средата на завоя, и по-точно на неговия "връх", се опитайте да прекарате колата си във вътрешния ръб на пътя, преди да сте стигнали вече изхода.

B СПИРАЧКА
Подходът към завоя е вашата спирачна зона. Спирането по време на състезание е обратно на уличното спиране: Започнете, като натискате спирачките колкото е възможно по-силно, за да намалите скоростта, когато влизате в завоя. Когато доближите "върха на ъгъла", кракът ви трябва да отпуска спирачката леко и подайте газ, колкото да поддържате скоростта

C УСКОРЕНИЕ
Когато излизате от завоя, дайте газ колкото можете. Щом видите права линия, вашият крак трябва да е настъпал газта до долу.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Съвети

Съвети

Няколко полезни съвета как да караме по-бързо

Няколко полезни съвета как да караме по-бързо

Първото нещо, с което трябва да влезете в час е "линията" на каране. На теория тя е лесна материя, но на практика ще ти се стори като да отваряш шампанско със сабя. Автомобилите се карат с ви Първото нещо, с което трябва да влезете в час е "линията" на каране. На теория тя е лесна материя, но на практика ще ти се стори като да отваряш шампанско със сабя. Автомобилите се карат с ви 2018-07-25T07:30:00-04:00 Няколко полезни съвета как да караме по-бързо

Първото нещо, с което трябва да влезете в час е "линията" на каране (по-долу на схемата) . На теория тя е лесна материя, но на практика ще ти се стори като да отваряш шампанско със сабя. Автомобилите се карат с висока скорост, когато пътят е прав. Колкото по-малко завои правите, толкова по-бързо карате. Най-бързията начин, чрез който да минете през завой, е като го вземете с най-голям радиус. Когато си карате по улицата, твоята линия бива определяна от Правилник за движение по пътищата. Но вместо да карате плътно по линията на завоя, започнете да влизате във него от външната страна и се опитайте да изправите дъгата. Намалете скоростта преди завоя, а не когато сте вече в неговата среда. След това ускорете, когато започнете да излизате от него.

При такъв завой се получава сериозен контакт между асфалта и гумите на автомобила. Спирането максимизира контакта на гумата в предната й част, ускорението на колата го прехвърля в задната част, а сменянето на скоростите го прави и от двете страни. Понеже колата е по-стабилна, когато има равномерно разпределен контакт, важно е да запомните,че колкото повече насилвате колата за определено нещо (примерно да завивате), толкова по-малко ще се справя с друго (спиране или ускорение). Щом запомните това, ще бъдете учудени какво може вашата кола, както и самите вие. Ще имате възможността да поддържате скоростта при завой или при бързо натискане на спирачката, когато ситуацията го налага.

Най-ценно качество всъщност е погледа. Колкото по-надалеко виждате, отколкото вашия инстинкт ви позволява, толкова по-добре. Тук е моментът, в който виждаш ефекта от взетите решения по време на шофиране. Най-добре се получава, когато фокусирате погледът си не върху входа на завоя, а в неговия изход. Така вашето завиване ще е по-плавно и без изненади. Във всички случаи и колата ви става по-бърза. Същото нещо може да го пробвате и на улицата. Гледайте къде искате да отиде колата, а не къде е тя в момента.

И не забравяйте да сложите колан!



A ЛИНИЯ
Завоите по време на състезание трябва да са колкото се може по-прави, за да се минимизира триенето и намаляването на скоростта.
Докато се приближавате към завой, движете колата си към външния край на пистата. Когато сте по средата на завоя, и по-точно на неговия "връх", се опитайте да прекарате колата си във вътрешния ръб на пътя, преди да сте стигнали вече изхода.

B СПИРАЧКА
Подходът към завоя е вашата спирачна зона. Спирането по време на състезание е обратно на уличното спиране: Започнете, като натискате спирачките колкото е възможно по-силно, за да намалите скоростта, когато влизате в завоя. Когато доближите "върха на ъгъла", кракът ви трябва да отпуска спирачката леко и подайте газ, колкото да поддържате скоростта

C УСКОРЕНИЕ
Когато излизате от завоя, дайте газ колкото можете. Щом видите права линия, вашият крак трябва да е настъпал газта до долу.

, , , ,
Впиши се за отстъпка при първа поръчка

Впиши се за E-mail бюлетин и при първата си поръчка получаваш 10% отстъпка.

 

Сравнение на продукти
Powered by Cloudcart